sobota 10. září 2011

Výlet na ostrovy

Náš výlet k moři, na jeden z nejjižnějších ostrovů. Dojet se tam dá trajektem na lítačku, takže to bylo fajn. A jak vidíte, zase nám samozřejmě přálo počasí :).
Fotka na molu těsně před vyplutím... Kluci se mi smáli, že jsem se usadila jako modelka a tak mě chtě nechtě museli vyfotit :).
No a tady se smějou zase..., Vašek a Kuba... Ta voda ve skutečnosti samozřejmě netelka z kopce, ani ten sloup nebyl nakřivo...

Trubky labutě zdá se úplně nepochopily, že ta voda je slaná...


No a to už jsme na ostrově...
A pomalu se připravuje gril a ti odvážnější se svlékají do plavek...

Fotograf :)
Kamínky... Vypadají nevině, ale strašně to po nich klouzalo...

Kuba se taky trošku sklouznul, ale Vašek se projel po kamenech moc pěkně...

Odvážlivci, kteří se jdou koupat... Na této fotce můžete vidět i vítěze disciplíny, kdo se dál sklouzne... Chlapec na fotce vlevo v džínách a mikině se za chviličku sklouzne tak, že skoční prakticky úplně celej ve vodě, i s batohem na zádech... Bohužel tento moment už se mi nepodařilo zachytit :)

Vašek a Kuba se kochají pohledem na širé moře...
A tohle je Amin Lotfi. Jak jsem včera stačila zjistit, Íránci tu mají opravdu velkou převahu, 7% přistěhovalců Göteborgu je z Íránu, takže o ně zakopáváte na každém kroku...
Triskojízda zpátky domů...

Švédská vlajka, tu potkáte na každém kroku... A plachetnice


Žádné komentáře:

Okomentovat